vineri, 25 decembrie 2015

crezi tu

si crezi ca poti si ca rezisti? ca totul merge bine asa cum e acum. dar stai si te gandesti ca poate fi mai bine,, te uiti pe o harta si realizezi ca totul e prea departe de a fi perfect, prea departe sa il ai aproape, prea departe sa crezi ca viitorul este in fata, este in voi doi. tie greu sa crezi cand vezi ca tot in jurul vostru e contra voastra si incepi sa nu mai crezi nici tu in povestea voastra... mananci bomboane de ciocolata dar nu iti pasa, din contra te simti constransa si pe de o parte obligata sa accepti asta, sa accepti aceste idiotenii de bomboane... incepi sa te intrebi daca nu cumva asta este viitorul si vrei sa refuzi asta sa plangi si sa te rogi sa ti se dea un semn sa sti pe ce cale sa apuci, nu vrei sa renunti la visul ala care iti da ambitie si inca te face sa zambesti dar iti e atat de teama sa nu te inceci, sa nu te sufoci sa nu iti creezi propriul castel de vise, de iluzii care la rasarit se prabuseste peste tine. 

ce sa cred? ce sa vreau? ce sa aleg? 

ma infioara gandul ca am in fata mea un sir de decizii care imi pot definitiva sau nu drumul. nu vreau sa fac ceva gresit, nu vreau sa ranesc pe nimeni drag si imi e atat de teama sa aleg, sa iau o decizie sa spun pentru ca de asta depinde si viata mea.  si pic din nou si ma afund in ganduri de care vreau sa scap pentru macar o zi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu